If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Такааааа... от написаното от колегата milev86 и от уточненията, че от никъде не тече може да се направи извода, че антифриза влиза на малки порции в някой цилиндър или във всички цилиндри (ако гарнитурата е предала Богу дух). За разстояние от 3 км. нивото на антифриза да пада под минимума е доста съмнително. Сега, през зимата на тези ниски температури от ауспуха излиза видим дим и може визуалната преценка да не е особено точна за да се каже, че има и водни пари в изгорелите газове. Иначе какво излиза - от никъде не се забелязват течове, не е капачката, нивото на маслото е в границите, не може 300-400 мл. антифриз да се изпарят току-така за пробег от 3 км., следователно единственото логично нещо остава антифриза да изгаря в цилиндрите. Продължавам да твърдя, че е заминала гарнитурата. Трябва да се свали главата и да се направи обстойна ревизия.
И аз казвам същото
Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!
Колеги! Оказа, се че долното коляно на радиатора прави проблема. Стария ми радиатор наистина беше протекъл-смених го и проблема продължи. Не вярвах, че и "новия" радиатор ми имал същия проблем и вече започнах да сдухвам сериозно. След 2 дни видях, че под раиатора ми има локва. "Новия" радиатор ке оказа спукан при долното коляно.Сменихме коляното и нещата се оправиха. Сега нивото на течността (до сега) е в норма. Благодаря на всички за помощта!
П.П. Искам да попитам, може ли, чрез измерване на компресията на двигателя, да се стигне до извода за състоянието на гарнитурата на главата?! Защото ако трябва да се сваля глава, за да се вижда в какво състояние е , е доста скъпо (при положение, че не можеш да си я свалиш сам). Възможно ли е подобно нещо?
ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
Колеги! Оказа, се че долното коляно на радиатора прави проблема. Стария ми радиатор наистина беше протекъл-смених го и проблема продължи. Не вярвах, че и "новия" радиатор ми имал същия проблем и вече започнах да сдухвам сериозно. След 2 дни видях, че под раиатора ми има локва. "Новия" радиатор ке оказа спукан при долното коляно.Сменихме коляното и нещата се оправиха. Сега нивото на течността (до сега) е в норма. Благодаря на всички за помощта!
П.П. Искам да попитам, може ли, чрез измерване на компресията на двигателя, да се стигне до извода за състоянието на гарнитурата на главата?! Защото ако трябва да се сваля глава, за да се вижда в какво състояние е , е доста скъпо (при положение, че не можеш да си я свалиш сам). Възможно ли е подобно нещо?
Той новия ти радиатор втора употреба ли го взе? Ако сега не ти губи вода от къв зор искаш да сваляш главата.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Другият вариант знам е ,че замерват в разширителя дали има попаднали изгорели газове. С едни лентички се прави и зависи как се оцвети лентичката се разбира... абе баш си е като тест за бременност
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment